Olej napędowy - wielokrotnie kupowany typ paliwa w spółkach

Raj dla zmotoryzowanych

Olej napędowy - wielokrotnie kupowany typ paliwa w spółkach

przez Misiek93 » Śr gru 21, 2016 7:53 am

Olej napędowy jest mieszaniną węglowodorów parafinowych, naftenowych i aromatycznych wydzielonych z ropy naftowej w ciągach destylacyjnych.



Jest tylko paliwo przeznaczone do silników wysokoprężnych. Drinkom z olejów napędowych jest więcej benzyna – mieszanina ciekłych węglowodorów. Benzyna to istotny z gatunków paliwa kierowanego do napędu samolotów, aut i poszczególnych innych narzędzi będących silnik spalinowy.
Olej napędowy jest współcześnie najpopularniejszym paliwem w korporacjach transportowych. Wszystko zaczęło się w 1893 r., kiedy tylko Rudolf Diesel, niemiecki inżynier, skonstruował silnik o trochę zmienionej inwestycji oraz wartości funkcjonowania aniżeli wcześniejsze. Podczas usług rządził się on siłą wykonania maszyny wydajniejszej od nowych.
W 1903 r. było miejsce pierwsze użycie silnika wysokoprężnego do napędu statków oraz początek powolnego wypierania napędu parowego. Z silnikami wysokoprężnymi nieodłącznie związany jest specyficzny rodzaj paliwa. W Europie olej napędowy jest jeszcze niezwykle ciekawy. Wskaźnik procentowy nowo rejestrowanych aut z olejem napędowym na Odległym Kontynencie wynosi 70 %.
Auta napędzane tą mieszaniną węglowodorów mają również wady, jak i wartości. Jedną z wad jest oczywiście mniejsze spalanie. Za wadę możemy uznać koszt silników napędzanych olejem. Stanowią one moc kosztowniejsze od nowych. A po paru latach wszystko się wyrównuje przez mniejsze spalanie. Ale po jakiś dziesięciu latach zaoszczędzamy, wliczając cenę paliwa i wydatek pojazdu. Mimo wszystko polecana jest uwaga przy zakupie auta z silnikiem wysokoprężnym, ponieważ takowy silnik szybciej się psuje. Trzeba precyzyjnie zbadać przebieg, ilość kilometrów i wygląd silnika.
Pomimo wielu cech to jednakże olej napędowy cieszy się największą renomą w teraźniejszych czasach. Olej napędowy jest często wyszukiwany w markach transportowych, jak również przez kobiety prywatne.
 
Posty: 148
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 2:46 pm
Lokalizacja: Polska

Re: Olej napędowy - wielokrotnie kupowany typ paliwa w spółk

przez Misiek93 » Śr gru 21, 2016 7:56 am

Olej opałowy zamiast napędowego? Temu nie!

Sklep z olejami: http://olejravenol.pl/

Temu nie zepsuć sobie nowego silnika dodatkowo nie narazić się na chodzące w tysiące złotych wydatki? Nic nie jest na przeszkodzie. Wystarczy wlać olej opałowy tam, gdzie powinien wpisać się olej napędowy.

Jestem szerokim przyjacielem ludzkiej wynalazczości. Uwielbiam ludzi, którzy odbywają cokolwiek z niczego; jacy znajdują środki na ciekawe wykorzystanie całkiem banalnych przedmiotów; jacy poszukują środków na to, żeby zaoszczędzić. Są oprócz tych pomysłów idee genialne, zacne, dobre, mierne i całkiem głupie. Próba napędzania olejem opałowym pojazdu wyposażonego w dzisiejszy silnik diesla należy do ostatniej jedynej grupy.
Stare „ropniaki” ponoć dawały sobie z takim paliwem dość dobrze. Każdy na pewno słyszał o wszystkich, którzy do tradycyjnych mercedesów nalewali oleju zużytego w trakcie smażenia frytek. Liczę w siła tych historii. Niestety, wiele poprawiłoby się w procesu kilkunastu zeszłych lat.


Silniki diesla przedstawiały się kiedyś niezawodnością, elastycznością oraz… dużą emisją szkodliwych spalin. To obecnie ta trzecia właściwość zwróciła koncentrację eurokratów na pracę tych silników. Nie będę tu oceniał, lub toż właściwie, czy toż kiepsko, ponieważ tej materii nie uda się rozstrzygnąć inaczej niż ideologicznie. Najistotniejsze to powinni znać ludzie potrzebujący zalać swego dieslem „opałówką” wtedy więc, że pewnie również co dnia będą potrzebowaliby odwiedzić warsztat – na lawecie.
Z względu na rosnące normy emisji spalin konstruktorzy zostali zmuszeni do wykonania silników, które będą znacznie efektywnie spalały paliwa. Dzięki temu nowoczesne diesla palą około czterech litrów na sto kilometrów, i ich spalanie bywa zbliżone do spalania silników benzynowych. Skutkiem ubocznym zwiększania efektywności stało się zwiększanie wymagań tego do sytuacji paliwa.
Olej opałowy jest niższe właściwości smarne aniżeli olej napędowy. Ma możliwość sprawić do uszkodzenia skomplikowanego systemu wtryskowego, jaki daje dziś regulować dawkę wtłaczaną przy jakimkolwiek kroku tłoków. Dawniej tłoki dostawały przy jakimkolwiek obrocie prostą i niepowtarzalną dawkę paliwa. Aktualnie dostają kilka rozłożonych w czasie mniejszych ilości. Paliwo musi płynnie przejść przez bardzo wąskie szczeliny, jakie rozpylają je do tłoków. Gęsty olej opałowy może osiągać ten doskonały układ, co w konsekwencji może powodować koniecznością jego przeczyszczenia lub nawet wymiany. Rozwiązanie ma możliwość korzystać choćby kilka tys złotych. Nie należy.
 
Posty: 148
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 2:46 pm
Lokalizacja: Polska


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron