Elementarna wiedza na temat treningu ciała

Wszystko o naszym zdrowiu i urodzie

Elementarna wiedza na temat treningu ciała

przez Marti85 » So maja 20, 2017 7:39 pm

Trening jest znaczącym czynnikiem wchodzącym na wzrost sylwetki. Stanowi on bodźcem do tego aby nasze mięśnie się rozwijały. Pewnie teraz niektórzy myślą, a co toż istnieje trening wystarczy pojechać na siłownie pomachać ciężarkami i gotowe. Otóż nie! Żeby w pełny spotęgować rozwój muskulatury nie ale trzeba ćwiczyć ale powinien wiedzieć jak ćwiczyć. Trening kulturystyczny bądź fitness polega na doprowadzeniu mięśni do pożądanego przez nas stanu. Bardzo znaczące jest, aby rozumieć biologiczny rozwój mięśni. Osoby zainteresowane rozwojem masy mięśniowej muszą zdawać sobie sprawę, że proces ten polega na budowaniu mikrouszkodzeń w tkance mięśniowej, które powstały w efekcie naderwania ich (przez duże ciężary) podczas treningu. Wiedząc o tym, iż nasze mięśnie wymagają istnieć prowadzone, musimy uczynić je w części do takiego stanu, żeby nie mogły wykonać już żadnej pracy. Dopiero kolejne powtórzenia zapewni im przerwa (najczęściej wynosząca 60-120 sekund). Nie umiemy przeciążyć mięśni w wczesnej edycji, bowiem w obecnej nie mielibyśmy już sił wykonać poprawnie założonej wcześniej ilości powtórzeń. Dlatego całą swoją siłę powinniśmy użyć w gorącej i przedostatniej serii. Złotą myślą w produkcji nad przyrostami jest łamanie granicy bólu i sile. Skoro nie jesteśmy zainteresowani, wydawać nam się może, że to, co zrobiliśmy, jest teraz szczytem swoich ofert. Jednak wystarczy trochę samozaparcia, aby wykonać jeszcze samo do dwóch powtórzeń. Te te, wyciśnięte z tę kroplą potu, są ważne w przyroście masy mięśniowej, wtedy mięsień jest wykorzystany maksymalnie. Osoby rzeźbiące się nie posiadają tegoż tematu, ponieważ w ich treningu szacuje się przede każdym technika (nie wykorzystuje się tu dużych ciężarów) oraz dynamika. Ponieważ dla pani otyłej rozlicza się redukcja tłuszczu, trening powinien stanowić wymagający i wymaganie zakończony 15-30 minutami ćwiczeń aerobowych. Zanim zaczniemy rozpisywać minicykle (czyli rozpisanie treningu na dni tygodnia), musimy zastanowić się nad celem, który zamierzamy zrobić. Sukces osiągniemy tylko wtedy, kiedy rozpiszemy sobie treningi na poziom np. roku. Więc możemy logicznie uporządkować swój czas spędzony na siłowni. Samą z norm, jaką powinniśmy się kierować, są pory roku: w zimie najlepiej robić ciężkie cykle masowe lub siłowe, natomiast wiosna i lato są idealne na powierzchnię (gdy upały powodują wypacanie i wada apetytu). Nie obejmuje żelaznych zasad w tej dziedzinie, powinniśmy analizować nasze ciało. Jeśli na przykład dobrze przybieramy na masie, to żeby ładnie wyglądać latem, powinniśmy nieco bardzo w kwietniu zacząć ćwiczyć na wagę. Dobrze jest rozpisać sobie na starcie sprawy z ciężarami taki makrocykl, żebym mieć panoramiczny pogląd na wysiłek i zapobiec dezorientacji. Makrocykle powinny stać od 4 do 6 tygodni, bo po tym momencie mięśnie uczą się do konkretnego sporcie dodatkowo nie jest on teraz tak efektywny. Długie wykorzystywanie tego tegoż treningu idzie do przetrenowania (znudzenia, senności, braku apetytu, braku efektów itp.). Między makrocyklami musimy odpocząć, pozwolić mięśniom całkowicie się zregenerować i zrobić je do drugiego etapu. To aspekt bardzo często ignorowany przez klientów, a jak ważny. Trening regeneracyjny jest od 1 do2 tygodni. Nie liczy on na głębokim zaprzestaniu ćwiczeń - osoby będące tak długą odległość w treningach powinny zastosować “trening dla początkujących”. Natomiast osoby, które wykonały swój cykl, prowadzą go poprzez 7 do 14 dni, tylko ze dużo mniejszą intensywnością - zmniejszamy ilość ćwiczeń o 1- 2 na wszą grupę mięśniową oraz zmniejszamy ciężar (tak żebym mieć 4-5 powtórzeń w zapasie, jakich nie wykonujemy). Następnie możemy rozpocząć kolejny poważny cykl. Niezwykle praktycznym elementem przed przystąpieniem każdego wysiłku fizycznego jest rozgrzewka. Uzna ona na swobodne rozluźnienie zesztywniałych mięśni oraz stawów, poprawi latanie i da odpowiednią koncentrację. Poprawnie przeprowadzona rozgrzewka powinna objąć przede każdym rozciągnięcie poszczególnej grupy mięśniowej i stworzenie stawów do pracy.
 
Posty: 19
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 3:20 pm
Lokalizacja: Poland

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron