Znaczenie aktywności ruchowej dla zdrowia fizycznego i psych

Wszystko o naszym zdrowiu i urodzie

Znaczenie aktywności ruchowej dla zdrowia fizycznego i psych

przez Krzysztof84 » So maja 20, 2017 5:39 pm

Aktywność fizyczna jest wskazana nie tylko dla zachowania zdrowia cielesnego, co jest precyzyjne i często podkreślane, ale także, o czym się mniej pamięta, dla zdrowia psychicznego, a nawet publicznego i psychicznego. Zdrowie bowiem człowieka, ujęte holistycznie, jest zespołem kilku elementów: zdrowia fizycznego, psychicznego, społecznego i psychicznego. Całe te żywioły są wzajemnie ze sobą połączone i powodują na siebie. Jakakolwiek nowość w drinkiem z ostatnich elementów przychodzi na nowość w innych składnikach zdrowia. Stąd ruch jest najzdolniejszym lekiem, jest głównym czynnikiem zdrowego trybie życia. Warto przypomnieć, że nadworny lekarz polskich królów, Wojciech Oczko twierdził, że „trening stanowi w bycie zastąpić prawie wszystek lek, a każde leki razem użyte nie zastąpią ruchu”. Mężczyzna jest jednością psychofizyczną i stany cielesne działają na etapy psychiczne i odwrotnie. W obecnym fragmencie należy rozpatrywać zasygnalizowany w urzędzie artykułu problem wpływu aktywności ruchowej na zdrowie nie tylko fizyczne, lecz i psychiczne, publiczne i wewnętrzne. Najbardziej oczywisty przygotowuje się związek aktywności fizycznej ze zdrowiem fizycznym. Na obecny też temat jest wiele opracowań. Wystarczy zaglądnąć do ścian internetowych, by się o tym przekonać. A tu zadanie to stanie potraktowane bardzo skrótowo. Przede wszystkim czynność fizyczna ułatwia regularny obieg krwi, dodaje się do wzrostu ciała, oraz wyrobienia umiejętności i energii.
Sponsorenlink: testosteron muskelaufbau
„Związek to wzrost” – głosi reklama telewizyjna. Aktywność ruchowa przyspiesza metabolizm, kieruje do łatwiejszego wykorzystania kalorii, co działa w życiu stałej i odpowiedniej masy ciała. Praca ta zwiększa zapotrzebowanie mięśni na tlen i produkty energetyczne i zwiększa wydzielanie produktów przemiany materii. Szczególnie korzystne zmiany dodaje ona w obrębie układu krwionośnego, oddechowego i kostnego. Najbardziej wskazane zmiany zachodzą w kraju układu krwionośnego, gdyż poprawia się wewnętrzna średnica naczyń, w relacje od zlecenia na tlen i owoce energetyczne, co poprawia wydolność krążenia i obniża ciśnienie. Tym samym obniża się ryzyko chorób sercowonaczyniowych, np. zawału serca, miażdżycy, udaru mózgu. Obniża się też ryzyko zachorowania na niektóre choroby nowotworowe także tym tymże ryzyko. przedwczesnej śmierci. Dodaje się ponadto liczba naczyń włosowatych w mięśniach, co sprzyja usprawnianiu dawania w tlen i owoce odżywcze. Aktywność fizyczna przyspiesza chudnięcie, zwiększa wydolność finansową i poprawia samopoczucie. Aktywność ruchowa zmniejsza wagę ciała, przy równoczesnym zwiększeniu wytrzymałości mięśni. Praca ta poprawia przemianę węglowodanową i obniża cholesterol we krwi. Dodaje się do zwiększenia kości i dlatego zapobiega osteoporozi
 
Posty: 20
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 6:54 pm
Lokalizacja: Poland

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron